terça-feira, 17 de novembro de 2015

O Aluno novo - The new Student





Este HQ faz tempo que eu tinha feito o lapis e deixei guardado na pasta só recentemente eu olhei essa pasta e lembrei dele.
A ideia do HQ (comics) até que curtia, mas nunca finalizei. mas me dei um de louco e peguei as 3 primeiras paginas para finalizar. 
Acho se eu for completar deve dar mais umas 4 paginas.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
HQ this long since I had made the pencil and let saved in the just recently I looked this folder and remembered it.
The idea of HQ (comics) until dug but never finalized. but I gave me a crazy and took the first 3 pages to finish.
I think if I should give more complete a 4 pages.

7 comentários:

Purgy disse...

That would be lovely i saw the other comics you posted and i do hope they'll be more to them

travestis, funari e shemales disse...

Alguns eu penso sim em fazer mais algumas paginas.
O problema é quando vou fazer isso!
-------------------------------
I think some rather on making a few more pages.
The problem is when I do this!

Dring disse...

It would be awesome indeed if you could continue to write more of this!

Obrigado!

travestis, funari e shemales disse...

Thanks!

Anônimo disse...

This was really, REALLY great! Please, if I'm not asking too much, continue this! I love how domineering and, at the same time, caring, they are!

travestis, funari e shemales disse...

Obrigado! pena que tenho muita coisa pra fazer, mas ao in vez de continuar esse comics eu pensei em refazer do zero.
Até já escrevi o reboot para esse titulo. só precisaria de tempo para desenhar.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Thank you! sorry I have a lot to do, but in time to continue this comics I thought of redoing from scratch.
To have written the reboot for this title. just need time to draw.

Anônimo disse...

Please keep the girls gentle and cheerful!